Efsane Beşli Türkçe Dublaj izle

Facebookta Paylaş Twitterda Paylaş Friend Feedde Paylaş Rss Abone Olun
FavoriteLoadingFavorilerime ekle 84639 izleme
efsane-besli-turkce-dublaj

EFSANE BEŞLİ FİLMİNİN KONUSU

Son yıllarda gelişim gösteren animasyon türü filmler yeni yılda da izleyicilerin karşısına çıkıyor. Efsane Beşli ailece izlenebilecek keyifli bir animasyon macera türünde bir filmdir. Film ünlü yazar William Joyce’un ünlü çocuk kitapları serisinden esinlenerek yapılmıştır.

Filmin yönetmenlik koltuğunda ise Peter Ramsey’i görmekteyiz. Yine filmin orijinal seslendirmelerini ise Chris Pine, Hugh Jackman, Alec Baldwin, Jude Law ve Isla Fisher gibi ünlü isimler yapmıştır.

Kışça filmin konusunu anlatmamız gerekirse, Kara adımda kötü bir ruh insanlığın umutlarını ve hayallerini yok ederek dünyaya hakim olmak için harekete geçer. Elbette ki böyle bir duruma kayıtsız kalmayacak süper kahramanlar vardır. Kuzey (Noel Baba), Diş Perisi, Uyku Perisi, Paskalya Tavşanı ve Jack Froust’tan oluşan ölümsüz kahramanlar güçlerini bu kötülüğe karşı birleştirirler.

Büyük kötülük bütün dünyayı etkisi altına almaya başladığında, insanların ve özellikle de çocukların bütün geleceği ve hayalleri bu Efsane Beşli’nin ellerindedir. Kahramanlarımız, Rus Kazak askeri Kuzey, doğa bekçisi Avustralyalı Paskalya Tavşanı, yarı insan, yarı sinek kuşu olan Diş Perisi, güzel rüyaların yaratıcısı Uyku Perisi ve ölümsüz Jack Frost büyük küçük herkesin ilgisini çekecek ve keyifle izlenecek bir maceraya sürüklerler.
HDFilmizleTC.com iyi seyirler diler.

Film hakkındaki yorumlar

    1. elif

      çabuk yükleyebilir misiniz bizde merak ediyoruz ya türkçe olsun yada türkçe altyazılı yabancı olmasın ama :D

    2. HDFilmizleTC.com

      Elif hanım filmi araştırıyoruz, bugünlerde çıkacak inşallah, en geç 30 ocak’ta paylaşmış olacağız. iyi seyirler.

    3. gizem

      Bu filmin sinemasına gittim.Annem merak etti bende hep kullandığım siteye girdim fragmanını bari göstereyim diye.Ama bu site yüklemiyor.Bende başka siteye girdim resmen filmi izledik artık kendime yeni site buldum ama bu sitede hatıralarım çok hoşçakal demek istedim Hoşçakalın

    4. İzliyici

      Bi Tarih söylemeniz bile Güzel birşey sabırsızlıkla bekliyorum

    5. özlem

      ya lütfen çabuk yükleyin.çok merak ediyorum

    6. HDFilmizleTC.com

      araştırıyoruz filmi buldugumuz anda ekleyeceğiz.

    7. sıla

      offffffffff ya bir yüklenemedi şikayetçi olacağım. Tam yarım saat 15 dk oldu.

    8. sıla

      güzelllllll bayıldım diyebilirim

    9. HDFilmizleTC.com

      Alt yazılı henüz çıkmadı, dolayısıyla tr dublajda yok. Şimdilik ORJİNAL DİL EKLENDİ. Filmin alt yazı ve türkçesi çıktığı anda değiştirilecektir.

    10. imdat

      sevim yi huuuuuu

    11. tükenmez bela

      ya çabuk olur musunuz !?

    12. :)

      sabırsızlıkla bekliyorum

    13. baran

      Film hakkındaki yorumunuz..

    14. Sanem

      çok güzel bir filim ben bugün sinemada izledim

    15. tuba

      çok güzeldi özellikle paskalya tavşanının büyü sonucunda küçülmesini çok sevdim. izlediğim en güzel kahramanlık öyküsü :)

    16. ılgın

      lütfennnnnnnnnnnnnnn filmi açın nolurrrrrrrrrrr

    17. umut korkmaz

      Ben filmi sevdim fragmanından internete cıkar cıkmaz izliyicem ilk bu sayfa indirir inşallah

    18. sude

      fragman yeter ya çok sıkıldım

    19. efsane beşli

      yaw bulun araştırın film sinnamadan kalktı siz hala bulamadınız nası iş bu

    20. nazlı ünal

      ama ben sinemada izledim çok güzeldi bayıldım bida izlemek istiyorum

    21. ılgın

      ya hangi siteye girsem fragman çıkıyo artık bıktım fragmandan film sinemadan kalktı hala sitelerde yok :(

    22. left 4 dead 2

      yaw arkadaş her siteye giriyom yok onagiriyom yok allala kafayıyı yicem anca sinemada yayınlanıyocok cık cıkkkkkkk

    23. HDFilmizleTC.com

      arkadaşar arıyoruz bizde, nete düştüğü anda eklenecek.

    24. ♥♥EFSANEBEŞLİ♥♥

      ARKADAŞLAE 2 ŞUBAT 2013 DE İZLE DİM (SİNEMADA) SÜPER FİLM TAVSİYE EDERİM PUANIM 10/10
      :) MÜTHİŞ ÖTESİ BÖYLE ANİMASYON İZLEMEDİM .

    25. İsminiz (Gerekli)

      çok güzel film ikinci kez izlemek için uğraşıyorum ama nette daha yokmuş :S :)

    26. kemancı

      ben açamıyorum ndn açılmıyor kaç gündür arıyorum sinemada izledim izlediğim en güzel animasyon bu

    27. Zeynep lal

      Film hakkındaki yorumunuz..

    28. Berk

      hani en geç 30 ocakta yayinlancati 5 şubat oldu!!!!!!!!!!

    29. melisa

      müthişti izledim ama birdaha izlemek istiyorum ama burda açılmıyo

    30. melisa

      neden tek fragman var

    31. ahmet

      ohoo admin en geç 30 ocak dedin 8 şubattayız

    32. nisa mine

      ya ben 3 gün boyunca bunu bekledim
      ama sonucu ne 0 bulduğumu sanıyordum ama yanılmışım

    33. temels

      Film hakkındaki yorumunuz..

    34. temels

      Nasıl izliyoruz filmi?

    35. fatih durum

      ne zaman efsane 5 li çıkacak

    36. ismini vermek istemeyen şahıs

      30 ocak geşti bitti! şubat ayındayız şubat! hala efsane beşli yok! ne zaman gelecek bu film !? hep fragman fragman ! yeter artık !

    37. onur

      19 şubat neden daha vizyona girmediki hayla sinemalarda dimi canım sıkıldı

    38. su

      Bu filmi ne zamandır bekliyordum bütün sayfalara baktım ama hep fragman bıktım lütfen ve hemen efsane beşliyi çıkartın .S

    39. irem sevim alkan

      neden açılmıyo bileniniz varmı?

    40. delil

      inşalah izleriz ama türkce olsun yabancı olmasın zaten dilimizi az cok konuşuyoruz bide yabacı olursa tam şaş oluruz :D

    41. Kemal

      ya şurda ingilizce altyazı yapacak 1 adamınız yok yani bizde mal gibi size para kazandırıyoruz. su yayınları aldığınız siteyi söyleyinde bizde oraya gidelim

    42. VoVoCoKo

      Kardeşim 1 ayı geçti türçkçesi yok ayıp ediyorsunuz.

    43. Zeynep lal Yücel

      Merhaba yönetmen ben zeynep lal bu filmi turkce izlemek istiyorum ne zaman eksiksiz çıkacak acaba Mart’a geldik nerdeyse

    44. uğur yıldız

      merhaba yönetici kardeş mart tayız hala türkce yok buna bi el atarmsınız lütfen

    45. burcu

      wow süperdi :)

    46. dilan çelik

      ya yeter ya neden açılmıyo bu yaaaaaaaa

    Üyelerimizin yorumları onay sırası beklemeden yayınlanmaktadır. Siz de sitemize ücretsiz üye olun, hem ayrıcalıklı olarak yorum yazın, hem de yeni çıkan filmlerden ilk sizin haberiniz olsun.

İlginizi çekebilecek filmler